Çatı darlığından dolayı normal doğum yapamıyorum. Sezeryan olacağım. Pazartesi 37+5 olacağız. Daha fazla bekleyip sancı çekmek istemiyorum. Hem sancı çekip hem sezeryan olmak istemiyorum. Bebekte bir sıkıntı yok.
Herşey gayet normal ve olması gerektiği gibi. Beklesem mi yoksa pazartesi doğum mu yapsam.?