Duygus97 31+3 haftalık hamileyim internette 7 ay diyor uygulamada 8. Aya girdiğiniz yazıyor. Ben kaç aylık hamileyim simdiii😀🙈 annem soruyor kızım kaç ay oldu diye ben hafta söylüyorum annem de diyor ki Bi de hafta modası çıkardınız 😀😀
Merve2Asel Duygus97 hiç kafamı yormuyorum 15 ocak adet tarihim 15″nde 4 ay bitmiş olucak suan tam 17 haftalık olduk zaten aynı şey 4 ay bitmiş oluyor sonuçta 9 ay da doğum olucsk
Ozge98 Duygus97 bu ay hesabı hepimizin başının belası 😂😂 32.haftanıza girmişsiniz yani 8.ayınızın içindesiniz 🤗
Gizumm Ahahaa 😄 evet bana da diyorlar onu ama benim son adetim ocak sonu o yüzden ben subat başı olarak hesaplıyorum direkt ay soranlara ona göre cevap veriyorum 😄
Ozge98 Duygus97 onun için biri ne kadarlık hamilesin diyince hemen 6 7 haftam kaldı doğuma diyip işin içinden çıkıyorum 😂
Duygus97 Ben bu ay muhabbetine biraz da erken doğum riskim olduğu için takılıyorum bebek bu zamanlarda doğsa 7 aylık mı 8 aylık mu doğmuş olacak diye teşekkür ederim hepinize 😍
Sadece_anne Duygus97 İkiside doğru aslinda :) Tam 7 ayliksiniz ama 8.ayin icerisindesiniz de siz sorunlara 7bucuk ayligim deyin :))