Son 36 görünüyor ama biraz önden gidiyoruz beklemeyecek gibi 🌺ilk 3 ay felaketler silsilesi olarak geçtiği için son 3 ayın tadını çıkardım ama gerçekten analık zor. Daha yeni hamile olduğumu hissetmeye başladım bir de arayıp kendi kötü deneyimlerini anlatanlar olmasa..