RabiaKrblkkk Merhaba kızlar 37+ 5 benım gıbı aşırı bel agrısı olan varmı ben hıc normal bı şekilde oturamıyorum uzanmam lazım hep ve çok sısıyorum ayaklarım ozelıkle yuruste yapıyorum bol su ıcıyorum 😟
Babyhappy58 Haftanı bilmiyorum da ben 34 teyii. Doğrulamıyorum 2 gündür pazartesi kontrolum var bakalım artık sprucam dr a