Arttırmak için bişey yapılmıyor canım . Sadece bol bol dinlenme öneriyorlar. Çünkü bebeğin idrarıyla su artıyor . Eğer suyun azlığı devam ediyorsa tehlikeli bir durum söz konusuysa alıyorlar bebeği bildiğim kadarıyla . Dikkat et sadece kendine sürekli dinle uzan . İnşallah daha iyi olursunuz .