asrltr geçmiş olsun canım benimde şekil bozuklugum var şuan 32 inci haftadayim 4.5 aya kadar sürekli kanamam oldu günde 3 progestan gün aşırı proloton iğne vuruluyordum kan pıhtısı parça düşürdüm zorlu geçti şükür şuan iyi kürtaja falan gerek olmaz başka doktora görün derim ben 5 doktor değiştirdim hepsi düşer dedi en son gittiğim doktor iki gün serum tedavisi uyguladı kanamam kesildi inşallah iyi olur