Sssssyyyy Kızlar çok merak ediyorum ben ikili tarama yaptırdım serbest beta bakıldı değeri eğer 0 50 arası ise erkek bebek üzeri ise kız bebek benim ki üzeri ve cinsiyeti gerçekten kız çok araştırdım herkes doğru olduğunu yazıyor sizinkiler kaç tutuyormu 🙄 https://resimyukle.io/r/uiqkNTHbuO
Goksugul Sssssyyyy geçen gün bu başlığı ben de açtım fakat çoğu kişi böyle bi şey olmadığını söyledi 😔
Giba Sssssyyyy yaaa bende kan verdim daha sonuçlar çıkmadı çok heyecanlandım bu postu görünce inşallah doğrudur 🤭🤭🙏
Sssssyyyy Mavi34 ya inanın bende tesadüf sandım internette çok aşırdım ama %90 doğru arkadaşlarıma bakıyorum erkek olanlar 50 altı kız olanlar üstü hiç şaşmadı tabi bi iki tane istisna var
Sssssyyyy Goksugul hadi yaa ama ben çok inandım 🤦♀️ Sizinkini görmedim . Ama çok arastırdım ben bunu ya . Sizinkide tutuyormu.
Sssssyyyy Goksugul benim ikili taramada doktorum tahmin yürütücem %80 kız dedi daha baktırmadım değişmez bence değerim de yüksek yani bence doğru
Goksugul Sssssyyyy olabilir canım bana doktorlar hiç tahmin yapmadı 😔 inşallah doğrudur bi kızım olsun çok istiyorum ❤️