Kızlar 37 haftalık hamileyim bebek oldukça hareketli ve baya aşağı indi kontrolde sadece yarım cm açıklık olduğunu rahim ağzının kapalı olduğunu söyledi doktorum fakat sancılarım var ve düzenli aralıklarla geliyor.Serum yiyorum anca öyle yavaşlıyor her kontrolde 4-5 defa nstye giriyorum .Bebeğin boynunda da iki tur kordon var artık bacak arama giren ağrıdan sancıdan ve bebeğin toparlanmasından oldukça yoruldum ve çok sancılı geçiyor son 6 gündür.Doktorum eğer ki 38.haftaya kadar açılman olmaz ise sezeryan ile alırım dedi aynı durumu yaşayan yada bu haftalarda aynı ağrıları çeken var mı bu böyleyse doğum sancısını düşünemiyorum 🙈🙈