Kuzusunannesi ipeksfr ay bende öyleyim yoğurt yiyorum ve acıktığımda ceviz badem yiyorum yulaf yoğurt kuru üzüm karışımı yapıp yiyorum iyi oluyor
Esra1104 ipeksfr bende öyleyim canim. Sanki yememisim gibi bom bos. Gur gur da gur gur. 😔 o yüzden hemen bi kilo aldim. Ama benim de mide yanmam oluyor arada bi soguk süt iciyorum yudum yudum cok iyi geliyor acligi da geciriyor
minikanne bense oyleyim kizlar ya yiyorum 10 dk sonra migdem yanio sanki ac gibiyim gne biseyler yiyorm 😄
Rabia88 ipeksfr o haftalarda oluyor hemen birşey yemesem sinirleniyordum ya da yemek önüme gec gelince yeme isteğim kesiliyordu
EliniVermiyorHayat İlk haftalarda bende öyleydim yiyordum sanki hiç bişey yememiş gibiydim tokluk hissim yok olmuştu hep öyle gidecek sandım🤭Tabi zamanla geçti🤗🤗
Kaju Bende ill kaftalar oleydim. Simdi 18. Haftadiyim gecti. Ama tekrar basliyo gibi😬 sonunda iyice artiyor o duygu heralde😏
humaninannesi61 Haftaya kadar bende öyleydim. Sonra bir bulantı başladı. 16. Haftama kadar devam etti. Sonra iştahım açıldı. Şuan 31 deyim. Karnım doysa gözüm doymuyor.🤦🏼♀️🤰🏼
Mrversnmz Benim 11. Haftam ve yeni bitti mide kazinmalari bir anda kesildi anlamadim hatta bebisime birsey oldu sandim ama cok sukur bugun slm bile verdi 🙂
m-u-n-e-v-v-e-r ipeksfr Bende öyleyim malesef 15 haftalığım 5 kilo aldım 🤭 bu gidişle ne olacağız bilemiyorum 🙄