beysenyil Bu geceden itibaren 31.haftaya giriyoruz. Belim de be kasıklarım da ara ara ağrılar oluşuyor, bazen şiddetli gibi bazen hiç olmuyor. Bu haftalar da bu durum normal mi ? Yalancı sancı dedikleri böyle birşey mi ?
Firdevs1999 beysenyil 32 hafdalikken başladı sancılar doğumu durdurdular ve ondan sonra devamlı ağrım oldu 40+4 hafdaliğiz hala ağrılar var ama normal doğum ağrısı girmio düzenli şimdide yarım saate bı girio çıkıyor
Seda-1 beysenyil 32 haftadayım benimde öyle belimin sol tarafı ağrıyor bazen gayet iyiyim bazen çok fazla Ağrı oluyor vajinamda aralıklı batma kasığımda batma Ağrı hissediyorum 😊 ama şükür herşey güzel ama
B-P-R beysenyil ay özelikle bugün okadar korktum ki Doğum Sancısı Diye bebek sürekli toplanıyor kasılmalarım oluyor Ordan belime vuruyor hastaneyi aradım ama doktor yokmuş yalancı sancı bunlar hep İnsan tedirgin oluyor ikinci gebeliğim olmasına Rağmen Korktum Acaba Olabilirmi dedim Rabbim Yavrularimizi zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Masalannesii beysenyil 30.haftadayim yaklaşık 1 haftadan beri ağrı yaşıyorum bel ağrısı ve karnımın ön tarafında bir ağrı gaz sancısı gibi desem değil adet sancısı tarzı ama biraz daha şiddetli özellikle gece yatmadan önce başlıyor yalancı sancı sanırım bu daha önce de bel ağrım falan olmuştu ama bu derece değil bu biraz daha farklı bir ağrı normalmiş ama bu haftalarda canım
beysenyil Firdevs1999 anladım canım, sağlıklı nir şekilde doğum yaparsın da bize motive edici doğum hikayelerini okuruz inşallah 🌸 profiline baktım hemşeriymişiz bu arada 😁
Firdevs1999 beysenyil ay insallah canim ilk doğumum iyi geçmedi sayılır 😔 korkutmak isdemem benim yüzümden geçmedi ama simdik ikinci doğumdan çok korkuyorum sen nerelisin
112alp Kızlar benim de daha 11 haftalıkken sol kalçamdan sol ayak bileğime vuran ağrılar başladı daha doğru kuyruk sokumu hizasında 😒ağlar hale geldim ya …dr um bebekle ilgili değil dedi çünkü ağırlaşma olmadı daha bebek de iyi hamdolsun …pöç ağrısı falan duydunuz mu ya bikaç kişi ondan bahsetti
tonbikinannesi 112alp merhaba ben 30.haftamdayım kuyruk sokumumda ağrı var sizinki de öyle sanırım ama sonlara yaklaşmamızla alakalı bizim durumumuz diye biliyorum erken haftalarda oluşan bel ağrısını doktoruma sormuştum gebelik öncesi bel fıtığı vb. vardır ama bilmiyorsunuzdur bunlar gebelikte ortaya çıkar demişti
beysenyil Masalannesii yaa teşekkür ederim, içimi rahatlatıyorsunuz🌼 benim şikayetlerim de bu yönde genelde
112alp beysenyil bn de duymadım dr da olabilir dedi fizik tedavi başlayabiliriz dedi çünkü kilo alırsam daha çok artacak ilaçla bile bazen dinmiyor bugün aldım bile atamadım 🙁
Masalannesii beysenyil ne demek canım rica ederim bebeğin harketli ise her hangi bir lekeleme vs yoksa endişe edilecek bir durum değil 🌸doktoruna gittiğin zaman aklında soru işareti kalmasın diye detaylı bir şekilde sorup öğren 🙏sağlıkla gelsin bebişlerimiz🐣❣
beysenyil Firdevs1999 Antep de yaşıyorum, ama eşimin görevi gereği evde çok yalnız durmamak için ailemin yanında Konya da yaşıyorum bir kaç aydır. Gitgel yapıyorum, bikaç ay Antep bikaç ay Konya 💙 şuan Konyadaym
beysenyil 112alp çok geçmiş olsun 💐 Rabbim tez zamanda şifasını versin de bebeğinize sıkıntısız şekilde kavuşun inşallah 💙
beysenyil Masalannesii çok şükür hareketi falan gayet iyi, leke yada kanama tarzı bişey de gelmedi bu zamana kadar. Umarım böyle güzel bitiririz doğum zamanına kadar ❤️ Amiin inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin, kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah 🥰🐣