babygirlmommy Bfduam merhaba ben de prowomen kullanıyorum 2 aydır bulantı veya kilo alımı olmadı aksine zayıfladım 🤭 herkeste etkisi farklı demek ki fakat ovulasyon kullandım bu ay ve yumurtlamayı, çatlamayı net bir şekilde gördüm. Bence biraz daha kullanmaya devam edebiliriz bu ay da gebelik olmazsa.
Bfduam babygirlmommy demek ki herkesde etkisi farklı, benim üçüncü ay bitiyor inş faydasını görürüz hepimizde. Bata kaç gün var senin?
babygirlmommy SerpilEsra ne güzel hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 ben 2 aydır düzenli kullanıyorum umarım son kutudur 🌼
babygirlmommy Bfduam inşallah 🙏 benim çok var 13 gün. Sizin az kalmış sanırım umarım güzel haberler verirsiniz 🌼
Bfduam Emine1234 üç aydır midem hep hafifçe olsa bulanıyor başlayalı. İnş test sonucunda değerlerimiz artmış olur. Haber verirsin.
Bfduam irmk02 canın sağ olsun canım, bi sonraki aya inş üzme kendini. Ilk gün sinir bozucu oluyor, etkileniyor insan ama yarın daha iyi olacaksın. Benim beş gunum var, olurum muhtemelen test yaptım negatifti erken gerci ama sanmam pozitife dönsün.
irmk02 Bfduam iyiyim canım sıkıntı yok . Bitmek üzere zaten adetim . İnan bu ay ovulasyon testi bile almak istemiyorum bırakacam kendi haline artık
Bfduam Ceycey11 bizdeki etkisi bu, ben hemen bünye olarak almaya müsaitim zaten Tadında zorla içiyorum.
ogretmen_anneee Ylnzkus canım ben prowomen eşimde proxeed plus kullandı tüp bebek sürecin de 3 ay . Ve gerçekten yararı oldı
Bfduam irmk02 ben onu hiç yapmadım zaten. O zaman görev haline dönüşüyor hissindeyim, o an olmalı gibi, gun aşırı olunca kapsar zaten o sürecide.