Miranannesi doğumdan sonra ilk kalkınca biraz zorlanıyorsunuz ama çok değil ondan sonra sürekli yürürseniz dikiş ağrısı olmuyor sadece 1 hafta kadar desteksiz kalkamıyosunuz 2kinci hafta hiç birşeyiniz kalmıyor birde benden tavsiye yanınıza filitre kahve alın ameliyattan sonra narkoz boyun ile başta çok şiddetli ağrı yapıyor tek çaresi de günde 3,4 bardak kahve yoksa geçmiyor ilk gebeliğimde hastanelik olmuştum yatınca birşey yok ama ayağa kalkınca ağlamaya başlıyordum doktorum kahve içmememi söylemişti iki gün içtim sonra geçti tabi bu belden aşağı ameliyat olanlar için