iremibrahim canım ılk once kuvezde olması kotu değil daha ıyı olmazsı ıxın. Tabı kı kım ıster bebegını bırakıp eeve gelmek, hastaneden kıcagında bırlıkte cıkmamak ama tek sneın gıbı sıkıntılı olan arkadaslarımızda değil her seyı normal giden bir anneninde olabıır. Yeterkı bebek saglıklı olsun, sadece tedbir amaclı kuvezde kalması gereksın bebek ıvın sonucta oda. Ama ınsallah hiç bir sey olmaz hamileliğim güzel dıyorsun Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🤲💖