Hazella off o kadar iyi anlıyorum ki sizi, ben de geçen yaz 16 haftalıkken aniden düşük yaptım, biz de akrabalara söyledikten sonra oldu hatta. şimdi tekrar hamileyim 10.haftanın içindeyiz, benim de eşim kimseye söyletmiyor, sizin eşiniz gibi karnın çıktığında gören olursa öyle anlasın diyor. Aynen söylediğiniz gibi istiyormuşum da olmuyormuş gibi davrananlar da oluyor, belki benim nazarım değer diye kendi bebeklerinden bahsetmekten kaçınanlar da oluyor. Ben de hem söylemek istiyorum kimsenin bebeğinde gözüm olmadığını anlasınlar diye, hem de korkuyorum açıkçası. Hayırlısıyla son aylara gelseydik bakalım neler görcez o zamana kadar.