Serenytm Arkadaşlar merhaba ben 10 haftalık hamileyim ve hala hastane bulamadım giden veya yakını doğuran varsa memnun musunuz yoksa arayışa devam mı?
Naz27 Serenytm 14 haftalık hamileyim ikbal hanıma gidiyorum memnunum Bülent hocaya gidenler de çok memnun
[silindi] Serenytm İmkanınız varsa kendi özel doktorumu önerebilirim. Gerçekten çok ilgili ve bilgili bir hekim. Op. Dr. M. Özge Çiçek Özek 🌺🌺
Serenytm [silindi] ben bundan önce bır düşük yaşadım özel doktora gidiyordum ve malesef kötü sonuçlar yaşadım iyide bir doktordu ama hastaneyle anlaşmak benim için çok daha mantıklı bu süreçte
Serenytm Herkes iyi o zaman hastaneden genel olarak memnunsunuz 🤗 çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz içinde
Serenytm Tek skinti ben hastaneyi aradım ücret 8.500 dedi ama içine detaylı ultrason ve dörtlü tarama dah değilmiş doğum paketi aldınız mı bilginiz var mı bu konu hakkında yoksa hastaneye gidip gorussem fark eder mi🤦
Kbramom Serenytm bende 30 haftalık oldum başından beri medical park yetkin karasu ya gidiyorum ve çok memnunum bundan öncede bi gebelik yaşamştm ama sağlıklı olmadığı için kaybettm ondada medical parka gitmiştim çok temiz bi hastane ben memnun kalmştm 😊