Kızlar iyi akşamlar,
25 haftalik hamileyim normaldede dudagimda ara ara uçuk çıkardı sadece ucuk kremiyle gecirebiliyordum hamileligimin basindan beri ilk defa cikiyor basina gelen oldu mu ucuk kremi kullanamam galiba diye düşünüyorum onerileriniz var mi ?