Minnosunannesiii Kızlar hafif hafif düzenli sancılar giriyorken bebek hareketleriniz nasıldı harırlıyormusunuz kıpırdıyormuydu bebişleriniz
Sssevgiii Minnosunannesiii hayır sadece sancıyla beraber bi yere toplanıyordu ilk bir saatte sonra o da olmamaya başladı yani tekme felan ya da başka bi hareketini hissetmedim hiç😃
Havva01 Minnosunannesiii Son zamanlarda hareket belli başlı oluyor toplanıyor sancı esnasında tekme vs olmuyor artık 🥰
hlnrzmra1807_ Benim karnımda dalgalanmalar oluyordu doğum sancılarım olduğunda sanırım bebiş ittiriyordu kendini bilemedim ilk gebeliğimdi tecrübeli sayılmazdım😅