deryakadri Kızlar selam dünden beri belim ve karnım ağrıyor adet sancısı gibi 16+5 gebeyim napmam lazım dün gece ağlaya ağlaya uyudum o derece suyum gelmiyor kan da yok geçen olmuştu düşük riskim var denildi 20.haftaya kadar
Saraghe deryakadri canım 15+6 yim aynı ağrı bende de var. Özellikle belli aralıklarla belime vuruyor. Sabaha kadar bekleyeceğim. Zorlarsa acile gitmeyi düşünüyorum bende.
Miniksevgim Rahim büyüdüğü için ağrı olması normal . Herhangi bi leke olmadığı sürece bisey olmuyor diye biliyorum tatlım. Yine de kan gibi farklı bir renk görürsen hemen bi doktora gitmelisin …. Bende şahsen yaşıyorum bunu 🙂
Aysobaciniz deryakadri rahim büyüdükçe sancı oluyor o yüzden o ağrılar doktorum bana normal dedi birde kabızlık varsa onunda etkisi olabilir
umyahsen deryakadri 20haftaya kadar düşük riskim var diyince bende yanlış yazdınız zannettim canım. Aynen normal olabilir ama siz kendinize dikkat edin 4ay çok önemli herşeyinizi hareketlerinizi ani davranışlarınızı azaltın Allah korusun. Bnm iki kere lekelenmem olmuştu iğne olmuştum çok şükür geçti iyiyiz😇🙏 36+1olduk hayırlısıyla bebeklerimiizi kucağımıza alırız inşaAllah 😇🙏
Arifeulper Bende 16. Haftalık hamileyim Sağ kasığımda ağrı oluyor gazoluyor. Karnım cok sert kasıklarım hatta. Pazartesi kontrolüm var benimde düşük riskim var korkuyorum.