kirpapatyasiii iremmbassturk-98 diyet yapıyorum o yüzden yoksa bende çok alırdım doğum sonrasında diyeti bozdum hızla tamamladım geri 🤭
kirpapatyasiii iremmbassturk-98 herseyden azar azar yiyin benim gluten alerjim var o yüzden yaptım ilkinde zorlanmadım ama şuan çok zorlanıyorum arada bozuyorum aslında bozmamak gerekiyor. Süt ve süt ürünleri yasak makarna ekmek simit hamur işi tatli sütlü tatlı hersey yasak içine peynir giren yemekler hepsi çok zorlanıyorum canım istiyor ama sağlık işte o yüzden yiyebiliyorken canınız istiyorsa azar azar yiyin 😊
iremmbassturk-98 BegumIscanTunc valla aynısını bana da diyorlar ve bukadar acımasızca yorum üzüyor. Hamile bir bayana böyle bir eleştiri yapılmamalı zaten duygusalız ve kendimizi kötü hissetmemize neden oluyor ben kaç kere ağladım bu yorumlardan sonra.. insanlar düşüncesiz..
iremmbassturk-98 kirpapatyasiii evet benimde bi arkadasmın glutene alerjisi var çok zor biliyorum ama inanın en sağlıklı siz besleniyorsunuz :)
Semashbl iremmbassturk-98 bende 32 den öncesinde ikinci trimestır da çok aldım herkes aynısını söyleyip moralimi çökertti resmen ama 32den 35+4 e kadar sadece 1.5 kilo aldım ( en son o gün tartıldım 😊) ve bunun 500 gramını direk bebek almıştı tabi ödem de olmaya başladı yani kısaca öncesine göre aksine yavaşladı çok şükür bebek de kilosunu alıyor ben de biraz rahatladım normal kiloyla hamile kalanlar için üst sınır 16 kilo imiş ben şuan 14.5-15 deyim 35+6 olduk bugün inşallah sınırda bir yerde bitirmek istiyorum 😇 inşallah burdaki arkadaşlar gibi 10 kiloyu da 1 haftada veririm umudum o yönde 🤲😊
iremmbassturk-98 Semashbl inşaAllah.. ben kilolu hamile kaldım boyum 1.70 kilom 80 suan 88 kiloyum 8 kilo aldım… umarım doğuma kadar bende maksimum toplam 12-15 kilo alarak tamamlarım 😭
Eryener93 Eski9 nasıl verdiniz o haftalarda, Bende 80 kilo ile hamile kaldım şuan 5 aylığım ve 87 kiloyum, acayip tırsıyorum kendimden,
Eski9 Eryener93 Valla hicbirsey yapmadım sezeryan olmuştum iştahım kesilmişti düzensiz yemek sürekli emzirmek uykusuzluk vs vs 11 kg gitmişti 15 günde dikkat etseydim daha da verirdim şimdi yine dikkat edeceğim inşallah verilir
Nrsima Nrsima ilk hamileligimde bende de aynisi oldu ama suan daha 5+6 günlük nasıl 2 kilo cikiyo fazla anlamadim odemm mi kilomu bilemedim😭
Semashbl iremmbassturk-98 inşallah 🤲herkes bir değil sonuçta tutturmuşlar son aylar daha çok alacaksın kulağını tıka duyma bile bir de sürekli uykuyu unutçular var mesela bunlar iyi günlerinciler falan ben artık dinlemiyorum bile 😅😅
iremmbassturk-98 Semashbl ay evet hiç sorma ondan hele bezmiş durumdayım bunlar iyi günlerin çok uykusuz kalacaksın falan tamam yeter diyemiyorum artık😅
Peri_ss03 iremmbassturk-98 benimde boyum 170. 80 kiloyla kaldım ve bende 30. Hafta hemen hemen ayniyiz 😃😃🌹
elediyebiri iremmbassturk-98 yeni dogurmus ve henüz Burdan kopamamis biri olarak sunu söyliyim. Normalde hep 52-55 Kilo olan bir insandim. Bu Korona zamani 60i Ilk kez gördüm ve 63 ile hamile kaldim. Hamileligimin son zamanlarinda 75.4tüm sislerle beraber. Yani demek istedigim Bu kilolar yedigin abur cuburlardan degil, canindan bir parca icin. Carsamba günü Dogum yaptim. Kac kiloyum bllmiyorum. Sütüm olsun diye daha fazlasina da raziyim.