Eski9 Gulyem Ne yaparsam yapayım hicbirsey kar etmiyor sabrediyorum ne maden suyu ne süt ne elma muz yok gaviscon içiyorum 1 saat sonra gene başlıyor çok kötü birşey ikinci gebeligim ama hayatımda hiç böyle mide yanması yaşamadım ben 😢
Rose91 Gulyem ilik sutun icine bal ekle hem bulantiyi hemde eksimeni aliyor ben simdi ictim😌 rahat geceler cok şükür
anokta Doktor bana mide koruyucu vermişti necxiumdu galiba. Sabah aç karna içiyordum o dönem rahatlatmıştı. Bana gaviscon hiç etki etmiyordu o ara.
MelikeD Rennie tablet biraz ağızda tutunca iyi geliyor. Eğer az ise mide yanmam salatalık yiyorum o da işe yarıyor ben de tavsiye ederim.