Asiyeey 37+5 günlük hamileyim az kaldı doğuma.. Eşimin Covid testi pozitif çıktı. Ben de şimdilik bişey yok ama olmaz anlamına gelmiyor 😔 ne yapmalıyım hanımlar. Eşim annesinin evine geçti annesigil memlekette ev boş yani (ona bakanlar var orda…)
Nefesim3 Asiyeey merhaba benimde eşim ve 11 yaşında kızım on gün önce covid oldu. Bende negatifti fakat 4 gün önce benimde belirtilerim başladı. 24+3 günlük hamileyim bende. Dün pozitif olduğumu öğrendim. Eğer bulaşmış olursa 4 veya 5 günde çıkıyor. Ama ben aynı evde olduğum için bulaştı. Eşiniz ayrı Bi eve gitmiş inşallah bulaşmamıştır kendinizi takip edin geçmiş olsun.
Aysobaciniz Asiyeey öncelikle geçmiş olsun canım. doktoruna söyle istersen herhangi birşey de erken müdahale ederler. Böyle haftalarda pozitif çıkan annelerde sezeryan yapıyorlar çünkü çok duydum