Sütüm çok gelmedi henüz mama veriyorum kaşıkla ama her mama faslı en az iki saat sürüyor ve uyurken çok daha zor oluyor ki genelde uyuyor. Aventin biberonu var uykuda bazen biberonla versem yinede memeden süt gelince tutmaz mı yani kesin olarak biberon nasıl olursa olsun meme tutmaya engel mi??Deneyimleyen var mı bu durumu kızlar gerçekten çok zorlanıyorum ne uyku kaldı ne birşey sabaha kadar kaşıkla damla damla mama vermeye çalışıyoruz