N1i2s3a4- Merhaba arkadaşlar. Gebelikte henüz 6. Haftam. Doğumum nasipse Ocak başına denk gelecek gibi. İzin kullanan öğretmen arkadaşlarım varsa ne kadar ve nasıl kullandınız? 🙂
Bgrckaysn N1i2s3a4- Ben de sizinle aynı zamanda doğum yapacağım Allah izin ederse🙏 Ama tahminlerime göre ikinci dönemi kapatamiyoruz.
Duygucnr N1i2s3a4- ben 32. Haftada calisabilir eaporu aldim i zaman okul acikti 37+4 kadar calistim 37+4 te izne ayrildim 16 hafta iznim var o tarihten itibaren sizin de oyle olur
Rabia112 N1i2s3a4- özel sektördeyseniz 24 hafta kuralı iş yerinizin insaniyetine kalmış bir durum oluyor. Örnek olarakta ben. İş yerim izin vermedi 32 haftama kadar çalışmak zorunda kaldım. Ama kadrolu öğretmenseniz heyet raporu ile 24 haftanızda çıkıyorsunuz izne
300917 Ben de şunu merak ediyorum. Eskiden 37. haftada doğum iznine ayrılıyorduk şu an covidden dolayı 24. haftada izne ayrılınıyor. Acaba okul açıldığında bu 24 hafta geçerli olur mu yoksa eski sisteme mi geçer.
Duygucnr 300917 Covidden dolayi oldugu icin vakalar azalis asilama baslarsa o kalkar eski sisteme gecer
elaveipek 300917 ogretmenler 24. Haftayi eger uzaktansa kullanmadilar zaten yani eger sinif ogretmeni veya 8. Sinif ogretmeni degilseniz
fg123 Biz de 6+5 haftalığız😊 Malesef 2.dönemi kapatamıyoruz doğum öncesi 8, doğum sonrası 8 hafta olmak üzere 16 hafta iznimiz var diye biliyorum
elaveipek Ben 28 martta dogum yaptim ilk kizima ben bile kapatamadim ikinci donemi ocakta dogumsa imkansiz zaten iki haftasi 15 tatile gidiyo
sevgilikadin Benim de aralikta nasipse. 24 haftada ayrilma durumu kalkmazsa ekim sonu basliyor iznim. Dogum oncesi dogum sonrasiyla ilk donem biter
sevgilikadin Rabia112 genelgeye gore 24 haftada dilekce vererek izinli olmamiz yeterli degil mi? heyet raporuna neden gerek oluyor?
elaveipek Selenimom ben rapor almistim cunku cok hizli kilo vermistim vitaminlerim yerlerdeydi ayaga kalkacak halim yoktu bide ben 15 tatilden hemen sonra izne ayrildim ikinci doneme hic baslayamadim hep 37 ye jadar calisirim dedim ama cok yoruldum hangi yil dogumlu benim kizim 2016
elaveipek N1i2s3a4- dogum oncesine ne zaman ayrilacaginiza bagli ayrildiktan sonra 16 hafta izinlisiniz diye dusunun
Selenimom elaveipek ben de 35 haftada ayrıldım. Alerjisi mi vardı bebeğinizin? Çünkü benim de vitaminler yerdeydi açlıktan. Bacağım titriyordu yürüyemiyordum ☺️ neyseki geçti alerjimiz
Rabia112 sevgilikadin Heyet raporu adı altında doktordan aldığımız raporlar sayılıyor. Zaten raporu aldığınız da heyet onaylı diye not geçiyor raporda.
Endo sevgilikadin heyet raporuna gerek yok ben doktordan 24.haftada olduğum dair bir yazı aldım dilekçeyle birlikte verdim bir sorun çıkmadı
elaveipek Selenimom hayir benim kizimin bi problemi yoktu problem bendeydi metobolizma hizim cok yuksek kilo almama izin vermiyo birde kizim 15 gunlukken tek kaldim bakamadim kendime 🤦♀️