GulcanDongel benim doktora gitmem maalesef mümkün değil. Yurtdışındayım ve burası bir kasaba şehire çok uzak , gitsem de doktor bulamam acilde ( jinekolog). Ne diyelim Allah büyüktür . Bu arada benimki tam kan rengi değil , pembe birşey , şuan daha iyiyim kesildi sanki