MinikkMucizem Reyap hastanesinde diler koyuncu doktora giden var mi 9 temmuz da gidicem ilk defa 5+2 gebeyim memnun musunuz 😊
Burcu59 Bende persembe gidicem ilk defa ben 34 haftalıgım ama 35 olucam persembe cok merak ediyorum umarım anlasabiliriz dogumuma az kaldı cunku. Herkes iyi yorumlarda bulunmus hakkında bende referanslara bakarak gidiyorum. Hayırlısı olsun sizin icinde benim icinde 🙏
Brcumit Burcu59 merhaba gittiniz mi diler hanıma bende 34 haftalıkken değiştirme kararı aldım 17 temmuz randevum