Dua Selamlar, acaba kız bebeği olanlar ne isim düşündüler? Haftalardır araştırıyoruz ama malesef içimize sinen bi şey yok. Belki sizlerden güzel fikirler gelir. Şimdiden teşekkürler.🙏
Demetttcikmaz Dua benmki erkek olucak eymen ama kızım olsaydı besra koyucaktm bide zümra isminide beğeniyorm 🤗
Dua Demetttcikmaz Allah bağışlasın inşallah Zümra da çok güzel böyle giderse 8-10 isim koyarım ben ☺️ Çıkamıyorum işin içinden
Dua Cananhafsa sizin epey ilerlemiş maşallah benim daha çok var size göre inşallah içinize sinen bi isim bulursunuz ☺️