eylulyaman0 Merhabalar benim bir sorum olacak :) 19+1 im karnım da epey büyüdü ama henüz hiçbir şekilde bebeğimin bir hareketini hissetmedim. Normal mi yoksa ben mi aceleci davranıyorum acaba :))
Zehra60muhammed eylulyaman0 normal canım korkma ilk gebelikse çok normal benimde 22.haftaya kadar hissetmemiştim doktor normal 24.haftaya kadar dedi
H-M1602 eylulyaman0 normal tabiki herkeste farklı ben 18 de başladım hissetmeye pıt pıt ediyordu haftada üç dört kez ,şimdi 22 oldu hergun hissediyorum canım
Sinem1234 eylulyaman0 eylulyaman0 ilk gebeliğimde 17.haftada hissetmeye başlamıştım. 2. Gebeliğim 14+5 te hissetmeye başladım☺️İlkte geç hissetmek normal 🤗
Minikpandam1 Dışardan herkes hamile olduğumu anlıyor göbeğim çıktı büyüdü ama kızımı hala hissedemedim 19+1′im bende