ben 16 nisanda adet görmüştüm ve öncesinde kanda gebelik çıkmadı daha sonra 10 mayısta şüphelerim arttı adetime daha vardı evde test yaptım daha sonra kan verdim ve 4 haftalık gebe çıktım ve buna rağmen adetim geldiğinde de gebeymişim çıkma ihtimali var ben gecikme beklemeden test yaptım ama kan daha garanti