İlk gebeliğimde lierac ve mustela kullandım çatlağım olmadı suan 2. 26haftalıgız lierac kullanıyorum ilkine göre karnım daha büyük ilerliyor bebek vazelin ile de destekliyorum henüz çatlamadım cildim normalde çok kurudur ama annemde de çatlak yok sanırım çatlama mevzusu biraz yapısal kimisi yağa gömülüyor yine çatlıyor