ilknur_azz Arkadaşlar tüp bebekle hamile kalıp doğumu normal yapan varmı? 30. Haftadayım doktoruma sezeryan mı yoksa normal doğum mu olur diye sordum. Tüp bebek olduğu için kıymetli gebelik sayılıyorsun. %80 sezeryan oluyor ama İlle de normal doğum yapmak isteyenler oluyor tabi dedi. Sen nasıl istiyorsun diye sordu.ilk doğumum olduğu için bi fikrim yok dedim. Nasıl istiim ki 🤔😂bi de sezeryan olursa normal doğum gününden 10 gün önden alıyoruz dedi. Sebep ne ki acaba sormadım o an 🤷♀️
Ilkgozagri ilknur_azz Canim bende tup bebekle hamileyim iki hafta sonra sezeryanla dogum yapicam ben kendim tehlikeye atmak istemedim acikcasi doktorumda onayladı risk almak istemiyorum yani
maat ilknur_azz Jinekolog Ebru Zülfikaroğlu dün bir paylaşımında yazmıştı bunu. Tüp bebekle normal doğum yapılabilir diye.
Kedicikiz ilknur_azz 37 haftalık tüp bebek ile hamileyim. Henüz doğurmadım ama herşey yolunda giderse ki şimdilik yolunda gidiyor Doğum pozisyonunda bebek inşallah normal doğuracağım.
ilknur_azz Ilkgozagri evet ilk akla gelen öyle ama. Normal gelen bebeği de neden seZeryanla alırlar ki. Yani son anda olmuyosa sezeryana alsınlar ama on gün önceden niye
Mkr Bende ilk hamileliğim tüp bebekti ve normal istemiştim ama doktor sezaryen olması daha ii dedi tüp olduğu için riske atmayalım dedi mecburen sezaryen oldu
Ilkgozagri ilknur_azz Canim gelisimi zaten tamamlanıyor. Senin içinden hangisi geliyorsa o şekilde yap