2 ci gebeligim 19 hafta 3 günlük olduk fakat daha hic hareketlerini hissetmedim bu durumu yaşayan anneler varsa bana dönüş yapabilirmisin ilk bebegimde 3 aylikken cok hareketliydi oylede gittik fakat bu gebeligim hic hareket yok sizce bu durum normalmi?