Ravzanur23 Bi test yaptım ama fazla idrar koydum testte 2. Çizgi böyle varla yok arasında çıtkı ve sanki idrar alttaki rengi üste çıkarmış gibiydi ve sanki renk biraz yayılmış gibiydi yani sizce hamilemiyimdir ?
Nazli_ayar Ravzanur23 renk yayildiysa o test geçersiz sayiliyo. İdrarı fazla kaçırmak değilde. Gereken yerden üst taraflara bulastirinca böyle oluyo. Adetin gectiyse yada şüpheleniyosan acilde kan testi yapiyolar bı git istersen.
Ravzanur23 Şuan köydeyim yasaktan dolayı çıkamıyoruz bi yere istanbula döner dönmez yaptıracağım ama böyle bişey başına gelen var mı acaba ?
Ravzanur23 Foto yok o çizgi tamamen silindi sonradan adetim 18 inde başlicak ama genelde hep gecikir bir hafta tette attığımda sadece 1 tane çizgi vardı
Beyzan Ravzanur23 kaset testler zaten adete 5 gün kala sonuç vermez genelde erken gebelik testi olması lazım.