Ben 2 gün önce hastanede kaldım, bebek hareketlerini takip amaçlı. Aynı sizin yaşadığınız şeyleri yaşıyorum, doktor buna kasılma dedi. Ben de doğum kasılması olup olmadığını, bunun süresini nasıl takip edeceğimi sorduğumda doğum kasılmasını her türlü anlarsın, aklında soru işareti kalmaz merak etme dedi.