ayminaninannesi 38+2 oldum salı günü sezeryan olucam Inşallah vücudum kabarcik şeklinde şeyler cıktı netten araştırdım biraz puupp enerjisine benziyor lütfen yardım edin kasinmadan duramıyorum puuppa ne iyi gelir başına gelen varmı lütfen bilgilendirin
Merveee34 ayminaninannesi geçmiş olsun ama Google’dan bakmayla teşhis koyulmaz .belki başka birseydir Allah korusun . Doktoruna bildir test yap . Kolestaz falan olmasın
duyguluanneee ayminaninannesi geçmiş olsun ben de aynı aynı şekilde önce kaşıntı sonra kabarcıklarla doldu tüm vücudum doktora gittim kolestaz olamaz o kollarda çıkmaz sendeki gebelik alerjisi olabilir dedi bana zyrtec alerji hapı ve ovadril krem verdi ama hiçbir şeye yaramadı ben eczaneden bepantol aldım o birazcık iyi geldi ama asla kaşıntım geçmiyor ağlamaktan helak oldum uyuyamıyorum doktorum normal diyor ama gel de bana sor bilen birileri varsa keşke yazsalar 😢😢😢
ayminaninannesi duyguluanneee bende şimdi acilden geldim ebe kolumda dahi gördü kısacası pek ilgilenmedi kan sonuçlarım idrarim temiz cıktı ona ragmen yatış verdi hemen aallim bebegi diye bende doktorumla gorusmeden aldirmak.istemddim çünkü bakmadılar bile bile vücuduma senin dediğine göre kolesrltaz kolda olmaz diyosan benim kolumda bilr var ellerimin üzerinde de var