Busraticer Kızlar bugun 41 hadtalık olduk 3 gundur ishalim bugun bıde halsızlık mıde bulantısı bas agrısı gelıp gıdıyo. Ha bıde wc den 2 dir kalkışımda su mu idrar mı bılemedıgım istemsiz akıntı oluyor. Tecrubelı olanlar dan yorum beklıyorum.
Minnosunannesiii Busraticer yaa 41 e kadar bekleniliyor mu canım riske atma hastaneye git çünkü zaten ileri haftadasın zarar vermesin
Busraticer Minnosunannesiii cumartesi gunu balon yerlestırecekler hasta de yer olmadıgı ıcın bi hafta sarktı
Estaner88 Busraticer geçmiş olsun ben dün gittim doktora zaten konturolüm vardı 40+4üm birkere isal çıktım bebek tepiştikçe midem bulandı birde sıcaklık basıyodu arasıra bana kovitli olabilirsin dediler hemen ayrı odaya aldılar svap aldılar çok şükür bişeyim çıkmadı okadar kötü oldumki öyle deyince sende dikkat et belki normaldir bazıları doğum belirtileride diyo ama benimde pztsi yatışım kısmetse🥰