sltn011 10+3 um suan cinsiyet tabikide bilmiyorum ama tanidigim kisiler erkek bebekte karnın tık tık diye atar diyorlar bilmiyorum ne kadar dogru 😄
Hafissee sltn011 karnındaki atan şey damar 😁 kız da olsa erkekde olsa atacak 😁 diyenlere kulak asma bosver
-Ozge- sltn011 bende 10+3 ’üm sırt üstü yatınca bende karnımda çok hafif atma görüyorum damarmı bebekmi bilemedim 🙂
Gunes634 sltn011 benimde 2.gebelegim 13 haftalik olacaz yarin hic sanki hamile değilmişim gibiyim mide bulantısı yok aşırı iştah artışı var 😁
Mavi34 sltn011 valla bende şaşırdım.erken diye beklemiyorum ama belirgindi çıkıntısı direk söyledi doktorumuz
Mavi34 sltn011 yaa hic anlamıyorum ben tahminlerden kendiminki ni bile doktor göstermese hayatta seçemezdim