Ilkannem Kizlar pazartesi sezeryan oldum. Şuan iyi toparliyorum doktor hemen başlayabilirsin dedi ama erken doğum oldufu için ben daha almadım. Hiç bir fikrim yok nerden hangi korseyi almamı tavsiye ediyorsunuz? Bir bilginiz varmı?
Bir_tospik_beklerken Rahim sarkması olduğu için 40 gün tavsiye edilmiyor korse doktorun nasıl kullanabilirsin demiş ki 🙄
Bir_tospik_beklerken Ilkannem yani bunu kesinlikle yapma araştırabilirsin doğum anına kadar rahim yukarıya çıkıyor ve rahmin yerine gelmesi tekrardan 40 gün sürüyor korse kullanırsan eğer sıkıştırarak rahminin aşağı inmesini engelliyor bu da rahim sarkması ameliyatı olmanız demek