YaseminBaris seni iyi anlıyorum benim de bir sağlıksız gebeliğim var o yüzden bende yaşadım endişe doktor muayenesinde 5+6 da doktor bayramdan sonra gel kalp atışı için dedi bende endişeli olduğumu söyledim bana sen ne kadar endişelenirsen birşeyi değiştiremezsin o yine olacağına varır dedi şöyle değiştirirsin belki stresin seni daha kötü etkiler dedi. Haklı şu an 7+1 im kalp atışı için 7+6 da gidicem kendimi telkin etmeyi öğrendim böylesi daha hayırlı bizim için ☺️