M_Duman_ Arkadaşlar Sag taraftan yumurtalıgım agrıyor cok .Zararı olurmu ya normalmi hamilelikte? Cok korkuyorum.Zarar olur diye.
Mavi34 M_Duman_ kasıklarda arada hafif ağrı olur. Ani ayağa kalkma aniden dönme anlarında snaiyelik kramplar olabilir. Ama geçmeyen sürekli ve şiddetli bir ağrıysa doktora gorunun
M_Duman_ Beyzan sag tarafta bacak dibi kasık galiba .Azerbaycanlıyım bir az karıştırıyorum isimlerini.14+3 hamileyim
Beyzan M_Duman_ yatıp dinlenin biraz bazen öyle ağrı olması normal. Güzelce uzanın dinlenin geçecektir. Kanama yoksa korkmanıza gerek yok ama ağrı çoksa doktora gidebilirsiniz
M_Duman_ Mavi34 hani soguk olur böbrek agrır ya öyle agrı var.İnşAllah gecer yarına bekliycem gecmezse doktora gidicem
Mavi34 M_Duman_ sağ kasık ağrısı apandisitte de olur dayanılmaz şiddetli ağrı olursa beklemeden doktora görün. Hafif ağrıysa hamilelikte oluyor stres yapma