8 haftalık hamileyim. Bebeğimin kalp atışını da duydum. Ama ara ara kahverengi akıntılarım oluyo. İlk olduğunda acile gittim orda vajinal muane oldum ve herhangi bi kanama yoktu içerdi. Salı günü ultrasonla da baktı doktorum rahimde de herhangi bi kanama tespit edilmedi. Normal olabilir dedi doktorlar ama iğne verdiler her ihtimale karşı. Böyle bi durum yaşayan var mı normal mi bu akıntılar. Ne zaman geçer bu durum?