Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim dün doktorum %95 kız dedi🥰🥰 ilk bebeğimiz alışveriş yapmak istiyorum çevremdekiler az daha bekle belli olmuyor yanılabilir doktorlar ultrasonda erkeğe de benziyor dediler başına böyle birşey gelen oldu mu 12. Haftadan sonra yanılma payı olur mu acaba beklemeli miyim az daha 😊