Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🌼 Çok şükür benimde yazacak bir hikayem oldu 🙏 36. haftada suyumun gelmesi sebebiyle dün doğum yaptım bende 🤗 biz çok şaşırdık çünkü ne erken doğum riskim vardı ne de tam ayını doldurmuştu biraz korku ve küveze girer endişesi yarattı bizde. Neyse gelelim doğuma, dün 11 Aralık gecesi aniden suyum geldi ama öyle çok değil idrar olmadığını biliyordum çünkü çişim vardı ve tutuyordum suyumun geldiğinden tamamen emindim. Pijamam ıslandı bir miktar sonra çıkarıp depend taktım ve ara ara gelmeye devam etti. Hemen hastaneye gitmedik çünkü bir anda foşuur diye gelmedi 😂 gece 1 de suyum gelmişti 5 e kadar durdum sonra yavaş yavaş sancılarım başladı, 6 ya kadar anca dayandım çünkü 5 dakikada bire düşmüştü. Biz yazlıkta olduğumuz için hastanem biraz uzaktı çatalca devlet hastanesine bi gidelim ne oluyo ne olmuyo diye ama rezalet bir yermiş ne doktor var ne ebesi ebe. Ebe tutturmuş sancın yok yalan söylüyorsun ama ben ölüyorum sancıdan. Kavga ettim ordaki ebeyle eşimde tartıştı sonra kendi doktoruma gitmeye karar verdik yanımda eşim ve kayınvalidemle. Yollar açık olduğu için yarım saat sürdü gitmemiz ve sancılarım yoldayken baya şiddetlenmişti. Neyse hastaneye vardığımızda hemen nstye alındım saat 9 gibi aslında daha erken gelebilirdik ama çatalca da ki pislik ebe bizi salması bebeğin hareketleri yok bırakamam dedi ama kadın doğum doktoru yoktu saçma bir şekilde kavga ede ede çıktık. Nstye bağlandım ve inşallah bu sancılara değer bir açılmam olur diye dua etmiştim yolda çok şükür 6 cm açıklık vardı içim rahatlamıştı bir nebze olsun. Doktorum geldi hemen çok iyi gidiyorsun dedi ve ebe 15-20 dk sonra baktığında açıklığın 8 cm olduğunu söyledi doktorum tekrar geldi ve yarım saate doğurursun sen dedi ama sancılarım dayanılmaz hale geldi 5 dk sonra doğumhaneye indik kıyafetlerimi çıkartıp önlüğümü giydim çatala çıktım sonda takılıp idrar boşaltıldı ama 5 sn sürmedi diyebilirim kendi sancımdan onu hissetmedim bile. Ara ara açıklığa bakıldı ve 15 dk sonra beni yere indirip çömeltip sancın gelince ıkın dedi ama bende sancı çekmekten güç kalmamış ıkınamıyordum resmen çok zorlandım 🙈 daha sonra tekrar çıkarttılar çatala ve doktorum geldi bebeğin başı gözüküyor sancı geldiğinde ıkınmanı istiyorum dedi her sancı geldiğinde ıkındım ve 4. Ikınmamda bebeğim dedikleri gibi balık gibi içimden kayıp gitti o an dünyanın en rahat insanı ben oldum diyebilirim öyle bir rahatlık geldi ki şükür dedim. Bebeğimin sesi kesik kesik geliyordu doktor biraz kalsın bakalım 1-2 saate yanına getiririz dedi solunum sıkıntısı vardı çok az. O sırada dikişlerim atıldı içten 3 dikişim vardı ve doktorum estetik dikiş yaptığını söyledi. Dikişim de bi 5 dk kadar sürdü ve odama çıkarıldım. Hastane bezi taktılar ameliyathanede ben odama geçtikten sonra depende geçtim ve çok büyük rahatlık kesinlikle sızdırma falan yapmıyor mutlaka öneririm. 1.5 saat sonra cennet kokulumu getirdiler sütüm geldi hemen emzirdim. 2700 kilomuz 51 cm boyumuz var teyzeleri 😍 Ne zor ne kolay diyebilirim herkesin bünyesi farklıdır ama herşey kucağına alana kadar gerçekten başka bişey hatırlamıyorum herşeyi tüm acıları unutuyorsun ❤️ sabah 10.30 doğum yaptım akşam 8 de çıktık bir gün bile kalmadık çok şükür küvezlik bir durumda yoktu. Ve sonuna kadar normal doğum diyorum hemen ayaklandım her işimi kendim gördüm bebeğimle ben ilgileniyorum sezeryanda gözüm vardı ama iyi ki böyle olmuş diyorum. Şimdi yanımda uyuyor mis kokulum uykusuzum yorgunum henüz taze anneyim ama hiçbir şey gözüme gelmiyor kokusu yetiyor tüm yorgunluğuma 🌼 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah tarifi yok bu duygunun. Sorularınız varsa miniğim izin verdikçe yanıtlayabilirim şimdilik kendinize iyi bakın teyzeleri bayramınız mübarek olsun bu arada ❤️