Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim ve hafif kahverengi akıntı geldi . Doktorum normal dedi ama başkasının başına gelen varmı tecrübelerinizi merak ediyorum burda progestan vermiyolar yurtdışında . Aynı durumu yaşayan varmı? Düşük olmasından korkuyorum.Haftaya kontrolüm var doktorda