ahtnhtcsi_28 arkadaşlar merhaba bilgisi olan yazarsa cok sevinirim doktor boş kese kalp atışı yok dedikten sonra bebeğin kalp atışını duyan oldumu böyle bişey yaşayan var mı kese var ama kalp atışı yok gebeliği sonlandıralım diyor doktolar
Pcoylayasam ahtnhtcsi_28 bende aynı şeyi yaşamıştım kaçıncı haftada bu kararı aldığına bağlı ben 10.haftama kadar bekledim o haftada duyamayınca sonlandırma kararı almıstık.
Ayse32 ahtnhtcsi_28 kaç haftalıksınız canım belki geç döllenme vs olabilir bunun cok örneği var leke düşük belirtisi vs yoksa kesinlikle bekle
Minik_mucizem2 ahtnhtcsi_28 geçmiş olsun . Bende boş gebelik geçirdim. 10.ncu haftaya kadar bekledim adet tarihime göre . Kese büyüyordu ama bebek yoktu deforme fetus gibi bisey var ama yok gibi diyordu doktor . Sonra kürtaj oldum . Bence sizde bekleyin inş vardır bebiş.
Bezelye_2 ahtnhtcsi_28 bende 11 haftaya kadar bekledim. Son kanama için gittiğimde rahim artık kendini atmaya başlamış şekli bozulmuştu öyle kürtaj kararı aldım
Hatun38 Benim arkadaşımda da aynısı oldu dün kürtaj yaptırmak zorunda kaldı 8 haftalıktı (kanaması olmuştu )
bufemu ahtnhtcsi_28 boş gebelik için kalp atışı değil bebeğinde olmaması gerek cnm ben yaşadım 10. Haftaya kadar bekledm ben bebek gözükmedi kese büyüyordu 10. Haftamda yine gözkmedi bebek kesenin şekli bozulmaya başlamış öyle kürtaj oldm ben
emenes ahtnhtcsi_28 ahtnhtcsi_28 7.haftada boş gebelik tanısı konuldu kürtaj oldum kese gelişsede embriyo gelişmedi kalp atışı yoktu
Serapmert Ben 5.haftada gittim kes boş dedi doktor.6.hafta gittim yine boş dedi çok moralim bozuldu.Başka doktor baktı bebeğin kalp atışı bile başlamış dedi.
Ebruuuusalman ahtnhtcsi_28 devlet hastsnesine gitmistim b9s gebelik.bebek yok denmisti baska dr gorundum bebegi gorduler.tek dr kalmayin
Merve6125 Serapmert ay son cümleyi yanlış okumuşum 🤗 cok şükür diyelim ozmn saglıkla kucaklarmza alalım ins hepimz..