Bir totem de benden gelsin.. 39+1 günlük hamileyim. 2 gün önce bebek hareketlerinde azalma nedeniyle hastanede kaldım, suni sancı verdiler bebeğin tepkisini ölçmek için. Bebek güzel tepki verdiği için sezeryana gerek görmediler. Ama suni sancı bile doğumu tetiklemedi, açılma olmadı. Elim yüreğimde bekliyorum kızımı ama hiç niyeti yok gibi🙄