Merhaba herkese hayırlı bayramlar. Biz 12+5 olduk ve yüzümde iki üç gündür sivilce tarzında kırmızı noktalar çıkmaya başladı bulantım olduğu içinde kusuyorum kustuktan sonra daha belirginleşiyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba ne için böyle oluyor ?