Yoncaglseven 17 ci haftaya girdim bugün itibariyle ve bulantim yine kokuya karşı duyarlılığım arttı :( annemde saçı çıkıyordur diyor. Aranızda hamileliginde kusmasi ve bulantisi azalıp,bitip tekrar başlayan oldu mu ?
Mavi34 Yoncaglseven benim 10.haftada bitti gibi oldu 3 5 gün geçti artık dedim sonra çok daha şiddetli bir halde geri geldi bulantı kusma iştahsızlık koku yüzünden herşeyden tiksinme
havvatolga Yoncaglseven 8+4 den gidiyorm 2 haftadir mutfağı gormeye tahamulum yoktu boğazımdan dogeu dürüst yemek gecmedi evden kacip kaynanama geldim rahat ettim biraz iyim insallah sizinde hemen gecer
pikachuu Yoncaglseven merhaba benimde 13. Haftamda kesilmisti iki hafta snra ufak ufak basladi ama soyle bir durum var prilam kullaniyordum gunde 3 tane. Hemen kesilmemesi lazmmis ilacin. Artik gunde 1 e dusurdum ilaci almadigim gun aksama kadar midem bulaniyor. İlacina dewam et azaltarak brakirsin rahat edersin en azindan