Kızlar bu ikinci gebeliğin, eşimle ilişkimiz hiç yolunda gitmiyor. Beni fazlasıyla üzüyor. Hastaneye giderken onu yanıma almak istemiyorum, bunu hakkettiğini düşünmüyorum. Kızımda küçük doğum zamanı onu annem bakacak hastaneden çıkana kadar. Sizce yalnız gitmeli miyim doğuma? Sanki yalnız olursam daha mutlu olacakmışım gibi hissediyorum. Belki böylece esim bu süreçte bana yaşattıklarının onun için neye mal olduğunu anlar. Ne dersiniz??