Hazal12 hiç korkacak bir sey yok kısaca yazayım olacaklari belki bir faydası olur.
Odaya ebe geldi bana önlük giydirdi damar yolu açtı koluma sonra sedyeye uzan dediler ve asansörle ameliyathaneye çıktık. Orda çok tatlı bir kaç kişi vardı kendi aralarında sohbet ediyorlardi sonra bana sordular işte cinsiyeti ne adı ne olacak kaçıncı çocuk filan derken kendi doktorum geldi kısaca bilgi verdi sonra anestezi doktoru geldi.sana tane tane anlatıyor olacak şeyleri. Spinal iğnesini yaptığı an bir sıcaklık geliyor vücuduna sen acaba ne zaman başlarlar derken kulağına bebeğinin ağlama sesi geliyor yanağına bir çift yanak değiyor 😌 onu giydirirken senin dikişlerin oluyor ve genelde anne ve bebek birlikte odaya çıkıyor 😌 bir hemşire hep baş ucunda oluyor korkarsan miden bulanırsa hemen müdahale ediyor inan bana korkacak bir şey yok çünkü sonunda dünyanın en güzel kavuşması var 🌸🌸