Hakikitosunpasa Yuceroglu yok Kaynanam bakıyordu bu akşam annem geldi ben genelde yatıyorum ama sıcaklık basıyor birden anlıyorum hemen tansiyon çıktı şimdide 16 oldu hava almaya çıktım bu arada limonlu su gibi aniden tansiyon düşüren şeyler daha hızlı çıkmasına neden oluyormuş
Yuceroglu Hakikitosunpasa bakanınız varsa iyi. Bende de ense ağrısıyla sıcak basması geliyor çıktığını anlıyorum. O zaman limonlu su içmeyeyim. Öğrendiğim iyi oldu. Bana da çok hareket yasak. Tansiyon açısından umarım atlatırız sağlıkla bu zamanları 🙄🙏
Hakikitosunpasa Deletedmom_5 hastanede bişey yapamıyorlar ki kalırsam tansiyon takibi ve idrar takibi olcak o kadar dedi bu şekilde artmaya devam ederse tansiyon ilacı başlanır şansıma bayrama denk geldi doktorlar tatilde hep asistanlar bakmaya çalışıyor kimse net bişey diyemiyor
pikachuu Hakikitosunpasa gecmis olsun cnm zor bi durum biliyorum komsumun oglunda vardi. Allah sifa versin
Feyza11 Hakikitosunpasa kızlar bilmişlik yapıyorum diye olmasın ama ben hamilen kaldığım da doktorum 7. Aylar da ödem toplayacağımı zor olacağını tansiyon yüksekliği olacak dedi onun için 2 ayda bana kan sulandırıcı hap bide dha yüksek olan balık yapı yazmıştı özel onları kullandım 8 aya geldim ödem yok 9 geldim ödem yok 40 oldu doğum sadece çok hafif ellerim şişmişti
Feyza11 Hakikitosunpasa doktor çok önemli gerçekten benim doktorum önlem almasaydı çok zor geçerdi süreç ama o kadar güzel önlem aldı ki elhamdulillah sıkıntısız geçti hatta biliyor msnz hiç tansiyonum çıkmadı kan sulandırıcılar kanı sulandırıyor aktid olduğu için sanırım tansiyonu önlüyor hatta şey dedi normal de senin ki erken doğardı ama yerini rahat ettik oda gelmek istemiyor 40 zorla doğurduk artık hiç sancım yoktu
Hakikitosunpasa Feyza11 benim kanım zaten aşırı sulu hastalığım bu o yüzden bende pıhtılaşma olupta tansiyon olması imkansız bu tansiyon neden oluyor anlamadım sağ damarda çentik var ama sana aspirin yazamayız zaten kanın sulu demişti perinatoloji
Hakikitosunpasa Yuceroglu Canım tansiyon hastalığı olan arkadasım söyledi sarımsagı ezip limon suyuyla karıştırıp bi bardağa koyuyormuş tansiyon çıkınca bi yudum filan içiyormuş doktor onay vermiş bu şekilde zamanında Doğum yaptı dün akşam 16 olunca bende yaptım cok iyi geldi kendime geldim resmen
Feyza11 Hakikitosunpasa Allah Allah canım doğrudur sap Salim alırsın inşalalh kucağına ❤️ Kaç haftalıksın
Hakikitosunpasa SedaOzdmrr olmaz mı beynim sızlıyo sanki bi daraldı geliyo ışık açık kalsın istiyorum yüksek ses olmasın cok bunalıyorum o anlar neyseki dünden beri iyiyim belkide normale dönmüştür
Yuceroglu Hakikitosunpasa Allah sağlık sıhhat nasip etsin hem size hem bebeğinize 🙏 Bizde arife günü çıktık hastaneden bir hafta yattık. Tansiyon kaynaklı suyum azalmış. Alt değerim yükselmiş. Çok zordu. Şimdi bana da hareket yasak terlemek o bu. Anlıyorum sizi ama iyi düşünün iyi olsun. Tansiyon yükselmesi de genel de ense ağrısı baş ağrısı sıcak basmasıyla olabilir ama kişiye göre değişir. 🙄
Hakikitosunpasa Yuceroglu suyunuz kac söylediler mi benim önce sınırda dediler bi gün sonra iyi dediler anlamadım açıklama da yapılmıyor araştırma h. Suan tansiyonunuz nasıl
Yuceroglu Hakikitosunpasa suyum ilk hastanede 55 ml çıktı sonradan hastanede sıvı aldık bol bol su. 125 ml ye çıktı. Tansiyonum 12 13 çok sıkılırsam 14 oluyor. Sakin kalmaya çalışıyorum 🙄 haftaya pazartesi kontrol var görücez bakalım🙄
Hakikitosunpasa Benimde 5 çıktı işte suan kac bilmiyorum sorun yok dediklerine göre düzelmiş olabilir mi. 2 gündür iyiyim bende tansiyon normal devam ediyor gerilmemeye çalışıyorum ama imkansız valla